kritik hit och kritik dit

var och klippte mormor och morfar förut, så fina dom blev :) efter det blev det jobb, skulle börja tidigare men det var så lugnt så jag fick gå hem om jag ville. jobbade en timme och kände att jag ville sluta tidigare så jag gick hem. så ingen tvingade mig till det utan jag valde det :) haha. är ju en massa kritik mot jobbet nu och jag kollar på dokumentären, rätt sjukt vad folk inom kedjan har varit med om. ingenting jag har upplevt på min restaurang men det låter precis som att detta sker allt och alla och överallt. fäällsshh!

http://rebeccafb.blogg.se/images/2008/mcdonalds_13347030.jpg

självklart väljer dom att hacka på sveriges största kedja. gå till max och burger king, jag har hört saker om dom kan jag säga. ingen har väl tvingat dig till att äta på mcdonalds? gå inte dit och ät då om du ändå håller på att gnälla. gå till en pizzeria som har ur äcklig hygien som helst, precis varit ute och rökt och ska sedan göra det du har beställt med en gammal burk tomater. klagar du på det? haha nae, typiskt svenskar!

här kan ni se det iallafall -> http://svt.se/2.118538/dokumentar?lid=index_313009&lpos=sajt&from=innehall_ao

nu ska jag se klart sen plugga, kanske sola och så prova skjortan inför fredag. ska vara värdinna på jobbet då för vi har 12års-jubileum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0