en månad kvar

har precis slutat för dagen och idag är det exakt 1 månad kvar till studenten om man räknar datumen, lalalananaanaa :) skönt att det verkligen närmar sig nu. blev klar med uppgiften på samhällen förut plus att jag även gjorde klart uppgiften som vi ska göra imorgon. det är inlämnat. idag blir det mest lugnt, kanske ska träna men jag är fortfarande riktigt förkyld så får se lite. blir lite plugg också, projektet ska jag bara kolla igenom och sen skicka in och sen ska jag skriva lite på religionen med!


Kommentarer
Postat av: daniella

sv: Jag vill bo i någonting större. Känns så instängt och trångt i den jag bor i just nu. Även fast den är fin och jag gillarn :) Men vill ha lite större som sagt :P

2010-05-11 @ 17:43:26
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0