min student


 

 

lite bilder som vi tog innan det var dags att åka in för champagnefrulle och fotning och det lär komma fler så småning om. det regnade ju galet mycket men vad fan gjorde det? inte ett skit. det förstörde inte min dag alls och jag säger som jag sa: jag vill ta studenten igen! så himla skön känsla, det är liksom över nu. läskigt men samtidigt så otroligt skönt. babe, familj, släkt, vänner och klassen, ni gjorde min dag alltså. tack för allt alla.. alla rosor, gosedjur, grattis sms, presenter och allt jag nu fick. jag vet inte hur jag ska kunna tacka men jag säger ett stort tack iallafall. love to you all :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå du har tagit studenten- det är ju dumt att LEE

2010-06-21 @ 09:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0