midsommarafton

har precis duschat och innan det besökte jag solarieöarna. göttans ju! vilken härligt natt utan magont, stor plus till min mage där alltså. hiih. och idag har jag inte haft ont i magen alls och förstör fan inte denna midsommar nu jag ber dig. jag får väl skippa maten men då får jag ont i magen för att jag inte ätit. inte lätt alltså. klänningen på bilden är den jag köpte igår som jag alltså ska ha idag.

ska snart börja fixa mig och jag vet inte hur jag ska göra med håret men men. ska till min älskling sen och där blir det god mat och god dricka sen ska vi ut till skärgården för en mysig midsommar hoppas jag på. vi hörs och glad midsommar på er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0