lanananaa . . vi vann



yeees, vi fick som vi ville! vi vann och får nu springa ut först, vi vann stort. på tävlingen var det allt från att cykla till gränden, hitta en skäggig gubbe, låna GB-glassgubben, människobajs, öl, fil, stå på ett biltak och mycket mycket mer. så jävla kul alltså! efter det följde matilda med hem hit och vi åt och drack lite mumsimums och sen in till linköping igen. skojsigt.

nu har jag målat tåisnaglisarna rosa och ska snart iväg och sola, helst i några timmar men jag hinner nog bara en. jag vill bli mer bruuun nu ju och jag har inte hunnit sola nåt denna vecka ju. det suger men vad fan :) ikväll blir det grillbuffé och party i tranås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0