hemma igen

 








 



dagen efter studenten blev det en vecka i turkiet med min älskling, mamma, pappa, syrran och olof. vet inte om jag skrev det här men sak samma. riktigt härlig vecka. mycket sol och bad, god mat och 40 grader, absolut inget att klaga på. sen hade vi all inclusive med så man åt och drack hela tiden kändes det som. jag tror min älskling vann tävlingen om vem som gick upp mest iallafall, hihih. 3.2 kg, det är inte dåligt ni men det är nog mest ölen. det vaaaar underbart, luwluwluwww! kom hem halv 5 imorse och där har ni anledningen till varför jag inte bloggat men nu kör jag lite igen! fler bilder från resan kommer även också att komma, ge mig lite time bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0