det har inte blivit bättre

 

förlåt för dålig uppdatering både igår och framförallt idag. det är så att jag fick en läkartid i morse så fick ta en massa blodprov och de fick göra en massa extra stick för att de inte kom åt någon blodådre. stackars mig! såg ut som jag tagit flera knarksprutor när jag kom därifrån. haha. även lämnat bajsprov om ni ville veta det med. det är så att jag haft problem med magen i 4 månader nu, allt för länge och självklart tänker man varje gång"nee men det blir bättre". men nu har det gått så pass länge så jag märker knappast nästan inte när jag har ont i magen för jag har det flera gånger om dagen. hur som helst så hör av sig mig nästa vecka och då hoppas jag att jag får ett slut på det :) nu ska jag ner och äta jordgubbar innan syrran äter upp dom. vi hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0