give me a dog

http://fiia89.blogg.se/images/2009/ruffetips_57917785.jpghttp://www.vibri.com/bilder/fransk_bulldog.jpg


när jag ändå är inne på jobbfronten så tänkte jag passa på att säga två saker. den första är att för några veckor sen kom det en som var hundägare till en mops i driven och jag dog allt lite där. den var helt perfekt i färgen och allt och kollade på mig med sina hundögon som sa: johanna, jag vill vara hos dig! haha, jaa jag lovar er det är sant. jag vill verkligen ha en mops alltså och jag och min babe ska skaffa en också. namnet är redan checkkk. så fort jag ser en så blir jag helt galen alltså. världens sötaste. dessutom hade denna hund varit på mopsutställning och var extra fin!

nummer två var att nu i veckan kom en som vad hundägare till en fransk bulldog som hoppade upp i hundägarens knä så jag fick klappa den. så himla söt alltså! haha. så blir det ingen mops så är jag sugen på en fransk bulldog för de är också fina men slår inte mopsisarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0