full rulle

hej bloggen. jaa, jag lever! igår blev det jobb hela dagen typ och det har inte varit så mycket gäster på länge så det var mycket att göra. både på frukosten och sen efter det. semestern börjar väl mer nu kan jag väl tänka mig. sen blev det hem en kort sväng och så iväg till min älskling direkt. full rullleee barrraa! vi tog det mest lugnt, kollade på tvn och bara myste.

idag har vi varit på kolmården och vi började med safari. vi höll på att bli attackerade i bilen av tre strutsar som typ ville krossa rutan kändes det som. dom kom som tre dryga as mot oss och gick sjukt nära bilen och titta på oss som om vi kunde dra därifrån. haha. safari var riktigt kul! sen blev det själva parken och det är ju så mysigt alltså och det är sjukt vad de kan lära sig saker om man säger så. delfinshowen i mitt hjärta alltså. vem vill inte åka snålskjuts på en delfin liksom? ser ju hur härligt som helst ut. sen gick vi till får, getter och grisarna och det var några som ville mysa med mig där på slutet, hihih. grisarna var bara för söta, alla var svarta av bebisarna sen va det en av dom som hade rosa fram tassar. den ville jag ta med hem! vi busade och tryckte lite på dom så dom säger "nöff nöff", haha riktigt kul. ikväll har vi varit iväg på en liten badtur med några av mattes brusshhooor! nu är det fotboll och blogg och sen blir det senaste beckfilmen. skriver nästan en hel bok så jag avslutar här. har massa bilder från idag så det kommer upp i veckan. tråkigt med bara text men nu vet ni vad som har hänt under dessa dagar. ha det så himla bra :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Meh, du som inte kunde bada med mig =(

2010-07-12 @ 08:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0