tiden går så fort

det är helt sjukt vad tiden har gått fort. gymnasieåren har bara sprungit iväg även hur långsamt det har varit ibland och hur jobbiga vissa stunder har varit. tiden går fort när man har roligt. ett år på handel för att jag inte kom in på frisör. sen när jag kom in på frisör så blev det flytt upp till åkersberga. ny stad, ny skola, nya människor. big step. inte lätt att flytta 25 mil ifrån allt man har på så himla kort tid även fast man kanske tror det. gud, vad jag saknar er brudar. jag hoppas verkligen att allting går bra för er och jag vill komma och hälsa på er! sen kom jag in på frisör i lkpg och där har jag stannat, haha. obeskrivligt att få vara tillbaka på hemmaplanen. sjukt jobbiga stunder, sjukt jobbig tid men ibland behöver man vissa utmaningar också, det kan vara nyttigt. det är helt sjukt gullhår, snart tar vi studenten. snart springer vi ut och då är det våran tur att skrika:
för vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra!

tiden går så himla fort och snart ska jag ut i arbetslivet, känns rätt sjukt. jag vill fortfarande ha alla lov, all ledighet men snart är det slut på det också. det känns skönt och veta vad jag vill och att jag har mina planer men jag känner ingen brådska heller. man får ta det som det kommer helt enkelt :)

http://www.stampelhuset.com/eshop/images/Student%20mossa%20hoger%20stor.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0