studentklänning

wooohoo, just det. ska försöka fundera lite mer på hur min studentklänning ska se ut men jag har mina planer och dom är verkligen på topp. jag kanske borde skissa ner haha men vadå, jag och skissa? det är ju inte min starkaste sida direkt. vet dock heller inte riktigt än vem som ska få sy min egen designade klänning, vilken ära eller hur? neevars, jag skojar. men jag har mina planer på den fronten med och det kanske jag ska kolla upp ganska så snart så att personen kan fixa min klänning. nu ska jag stänga av den här burken och glo lite på tv innan jag ska få mig en liten skönhetssömn. natti natti!


Kommentarer
Postat av: emma

hör med Anita om hon vill damma av sin symaskin.

2010-01-19 @ 10:12:28
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0