snart helg

jag har varit ute och rört på fläsket och gud så skönt det va. har precis tvättat ur silverschampot och nu är det inpackning som ska få sitta ett tag. har ett nytt förslag på håret som det lutar mer åt, var iofs varit inne på det förut också. men bli nåt snäpp mörkare som sagt men fortfarande vara ljusblond och sen någon naturguld ton. det skulle nog bli nice. va ju guldig innan jag kände för att vara askig så. hiih. welll see. ska äta om ett tag, annars blir det mest lugnt. ska till min älskling sen, jag längtar massor. imorgon står praktik på schemat och snart är det helg. så skönt!


Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker du ska färga. Fortfarande blond men någon guldigare ton. Trött på din kallaton även om den klär dig.

2010-01-15 @ 00:24:49
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej!

Behöver du en ny design?

Gå in på www.designbyve.blogg.se gratis designer.

Du får den precis som du vill haden färg, bilder, text, blommor osv...

Kram



Hejhej johanna det är ebba :)

2010-01-15 @ 20:05:15
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0