snabba cash

åhhh, vilken mysig helg jag har haft. i fredags blev det tvmys med tjejerna. tv, mycket prat osv. i lördags så brände jag mig på min dumma locktång sen på kvällen gick jag och mitt hjärta på bio. vi såg snabba cash, riktigt bra..ni måste se den! igår blev det bara lugnt hos min älskling, lite tvspel, tvtittande osv. idag har jag varit kompledig, så himla skööönt. det blev lugnt idag också hos min älskling och sen åkte jag hem. mamma och pappa har åkt på magsjuka så lika bra att jag har hållt mig borta, eller hur :) imorgon är det en kort skoldag som gäller sen ska jag umgås med mina fina tjejer i klassen. stan, luncha, infokväll osv. hoppas jag kommer hem skapligt så jag hinner ta mig en runda innan läggdags. ledig på onsdag igen, härlig vecka oooor whaaat. meee love!

http://blogg.passagen.se/filmografen/resource/snabbacash.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0