projektarbete

torsdag idag och jag har haft projektarbete på religionslektionen om ni förstår. sitter faktiskt kvar och har jobbat lite med projektet. guldmedalj till mig för det! nej men det är trots allt torsdag idag vilket innebär att det är fredag imorgon, praktik och helg såklart. härligt härligt. i helgen blir det ansiktsmålning för hela slanten känns det som. jag och linda på jobbet ska ha ansiktsmålning i lkpg på lördag och på söndag ska jag har kalas med ansiktsmålning. känner mig inte så himla sugen men det är ju trots allt pengar eller hur :) ska dra mig vid 12 och åka hem och umgås lite med mami sen åker jag nästan direkt till min älskling och myser en massa, hiih. vet inte vad jag skulle göra utan dig. så ser det ut hörrni. ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0