östgötatrafiken

kort skoldag idag, riktigt skönt. blev stan med några sötisar. inhandlade en topp, 3 halsband och två undiiies. hiih. sen blev det att röra sig mot ljunkan för gesällinfo. men på bussen dit vet i sjutton om hon som körde var full, scarrry. för på rese så skulle dom byta chaufför och den som redan hade kört sin tur stod kvar och väntade och hon som skulle börja köra fick inte igång den. då testade han som kört sin tur och då funka det. skumt. då säger han: "alkolåstet funkade inte när hon blåste men för mig funka det. ni kan vara lugna för jag lovar att hon inte är full." det kanske inte var ordagrant stavning men rätt så bra minner har jag. men hon körde iväg och efter 10 meter fick hon kärringstopp men sen gick det väl hyffsat. men ändå, man ska väl kunna känna sig säker eller hur? man vet ju inte om hon hade druckit eller ifall alkolåset var känslig eller nåt liknande. så dagens minus och dagens ris går till östgötatrafiken.

hur som helst. nu är jag hemma och jag vågar inte ge mig ut i mörkret på en runda. så istället blir det ansiktsmask, nagelfix och lite sånt mys. imorgon är jag ledig och senare på dagen spenderar jag den med my looove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0