ny tandblekning

ny tandblekning är påväg till mig. beställde det i helgen, äntligen. har lite kvar men när den kommer så blir det hårdkörning, haha. kritvita tänder thaaanks. köpte två paket, lika bra att köra på liksom. jag är även sugen på att göra något nytt med håret men det har jag ju varit ett tag nu. har varit kall blond väldigt länge nu men vad fasen, jag trivs ju och det är ju huvudsaken. men det är så himla fint med lite mellanblond, eller lite bruna slingor eller något..det vore ju inte dumt. men heter man johanna så är man ju rädd för att bli missnöjd, iallafall jag. men om jag bara blir något steg mörkare så är det ju inte allt för svårt att ljusa upp det igen i värsta fall. weelll seee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0