nätshopping

skolan idag ocg jag slutade vid kvart över 11, skönt som tusan. just nu sitter jag och kollar på lite bikinisar och jag kan inte bestämma mig. en vet jag att jag ska ha iallafall men jag vill ha en eller två till så vi får se. kände att jag behövde uppmuntra mig själv lite och då fick det bli lite nätshopping, hihi. svårt sådär med storlekar men när det gäller bikini så har jag alltid lyckats bra, oftast iallafall. jag ska faktiskt jobba kväll sen, gött med caassh som sagt. längtar till jag får träffa min honey imorgon. kort skoldag imorgon sen blir det att umgås lite med my lovely girls i klassen och sen mys med mitt hjärta. ge mig morgondagen, snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0