mitt ena öra gör ont



nu har mitt kära hår fått hårpackning och den ska nu få sitta i ett tag. ansiktsmasken sitter där den ska den med. mitt öra gör fortfarande ont och det gör bara ondare för ju mer tiden går. har legat och myst med en filt på soffan och kollat på tvn. hur som helst, hoppas det inte är öroninflammation men jag har ju nästan varit förkyld i ett halvår snart, någon som vill ta över? nu ska jag fortsätta att fylla i saker i min kalender, får se hur mycket det håller denna termin. sist höll det första veckan max!


Kommentarer
Postat av: kevlarsoul

Söt du är!

Jag är helt beroende av min kalender :)

2010-01-15 @ 11:56:22
URL: http://kevlarsoul.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0