minus till alla råddjur

gårdagens/dagens/alla mina dagars minus går till alla råddjur och så kan jag även nämna älgar och renar när jag ändå håller på. på vägen hem igår från motala höll jag och min älskling på att köra på ett råddjur. det var matte som såg det först och skrek: "en reeeen!" och då såg jag den så jag bromsade,bara släppte taget om ratten(min älskling tog tag i ratten som tur var), blev livrädd och började gråta. jävla råddjur alltså. den stod och kollade på oss och sedan sprang den iväg. den var inte ens en halvmeter ifrån oss. visst dom väger väl inte så mycket men ändå. jag har haft körkort i lite mer än 2 månader och så himla erfaren är man inte i sånna här situationer. fuck youuu alla råddjur! det var iallafall inte rudolf eller bambi för det är dom ända två snälla råddjuren som finns!

http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/4075162/2/istockphoto_4075162-rudolf-the-reindeer.jpgBambi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0