kunskapstest

lite för lite sömn inatt men så kan det ju bli ibland. mitt öra är bättre, det är faktiskt bra nu. skumt att det gjorde så ont bara över en dag helt så där. hade två kunskapstest idag i skolan och efter dom slutade vi men jag va kvar och umgicks lite med tjejerna tills jag, hebis och lalla åkte in till stan en sväng. sen åkte jag till min älskling, mycket förseningar och inställda tåg. mitt tåg blev en halvtimme sent men jag sov ändå och jag ska inte klaga för det finns folk som har det värre och själv gnäller man på förseningar liksom. haha. va inne på salongen idag med och pratade med dom så nu är praktik fixat för min del. längtar massor tills på fredag, ska bli så himla kuuuul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0