hos min älskling

då sitter jag hemma hos min älskling. jag skjutsade han till träningen förut och ska hämta honom om ett tag. har precis målat naglarna en gång, så det håller på att torka. hihi. efter skolan blev det stan med beccis och sen käk på steves. mysigt som bara den. köpte ett par leggings, en skjorta, en foundation och ett linne..så nu kan ni ju anteckna det om ni vill. haha. sen så åkte jag och mötte upp min älskling och sen åkte vi hem hit. imorgon är det praktik som gäller och det är så skönt att få se fram emot fredagarna för att då är det kul och då får man iallafall lära sig något.

det ska bli riktigt skönt med helg och det blir mest lugnt. det blev ju jobb hela förra helgen så det ska bli riktigt skönt med en ledig helg. imorgon sen på kvällen så kommer linda och jag antar att det blir en mysiskväll framför tvn. carro har åkt till thaiii, hoppas allt har gått bra och att ni får det superbra. nu ska jag måla ett till lager iallafall. vi hörs. tråkig blogg utan bilder, jag veeeeeet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0