happy new year

nytt år gott folk, 2010. gott nytt år på er. har ni några nyårslöften? själv har jag inga och har inte haft på flera år heller för den delen. min älskling åkte för typ 2 timmar sen. idag har vi haft det mys och åkt snowracer, så himla kul fast det är ju inte lika kul om man ramlar av och slår sig ju. jag kan ju berätta lite om nyår.

nyår firades hemma hos min älskling med hans familj och en familj till. det blev tre rätters så först in på bordet blev det snittar sedan fläskfilé, hasselbackspotatis, rödvinssås och sallad och till sist efterrätt och det blev fruktsallad och glass. yummiiee, så gott. det blev en massa god dricka, buzz, singstar, buggande och mycket mycket mer. vid tolvslaget blev det ut för att smälla raketer och nyårspussas. hiihh. sen fortsatter partyyyyt! bilder kommer, i promise. jag vet att bloggen är tråkig, utan några egentagna bilder.. men jag ska väl försöka lite på det då.. det blir väl roligare.

så sen nyår har det inte hänt så mycket, har tagit det mest lugnt. lite jobb och mys med mitt hjärta, fotbollscup, snowraceråkning och mer. myyyssspys!

http://maaaandy.blogg.se/images/2009/moet_chandon_6007393_32016409.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0