det finns dom som har det värre

mitt tåg var försenat för men vad gör det egentligen? själv gnäller man på tågen och jag blir irriterad på folk som kan vara så otroligt otrevliga då och knälla som riktiga idioter. det är kyla, det är 22 minusgrader ute och då kanske det borde vara förstårligt. herregud, det händer ju inte varje dag 365 dagar om året, eller hur? tänk på barnen i afrika som kanske inte ens har sett ett tåg, som är så magra så att dom lider och snart kommer andas intill det sista. det finns folk som har det värre helt enkelt. eller tänk på nick vujicic som jag la upp ett videoklipp på tidigare i månaden. han har inga armar eller ben och han ger aldrig upp. han fortsätter alltid att kämpa även om han skulle falla. han är lycklig. jag kan inte göra någonting annat än att ge så mycket bra creed till honom. jag hade nog inte kunnat leva med mig själv om jag var som honom. man bara ser styrkan som han är, det gör en glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0