sjätte december



idag efter utbildningen blev det stan lite fort för ett ärende sedan hem och slänga på mig träningskläderna. iväg för en fjuttsolning på 20 min för de var upptagna just då så hann ej längre och sedan spinning i 50 min. jag blir så jävla peppad när jag sitter där alltså och bara kör allt jag kan. bränna fett och kalorier, svetten bara rinner, jag kollar åt höger och där sitter johanna(vi tränar nästan jämt ihop) och vi hjälps åt, peppar och bara kör skiten ur oss. oavsett om vi sitter på varsin cykel, går uppförsbacke på bandet, kör box eller vad det nu är. vi är så jävla bra johannax2!

på tal om annat så tar jag mig en paus nu, det har helt enkelt gått och blivit så mycket nu. inte bara utbildningen utan andra saker och det har bara tagit stopp. efter utbildningen vill jag bara vara med min älskling och om vi ej ses så är jag på gymmet för att tänka på andra saker. jag kanske bloggar igen om en timme, en dag, några dagar eller en vecka. just nu har jag ingen tid, ork eller lust. ni får ge mig lite respons så kanske jag kan känna lite pepp fort igen. finns så mycket jag skulle vilja skriva här men så mycket av det vill jag inte ens att ni ska veta. så är det med det. snart jul också och det kommer bli en riktigt bra jul :) vi hörs snart igen era sötungar!


Kommentarer
Postat av: kevlarsoul

aaa ge fan i att sluta blogga!

2010-12-06 @ 22:01:51
URL: http://kevlarsoul.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0