första intrycket


det här med första intrycket tycker jag är lite kul ändå, att man kan få så fel och så rätt intryck om en person från början. på utbildningen i veckan fick jag höra av en person att intycket av mig var att jag skulle vara en riktig jävla bitch. hahah! en bitch alltså men sen när jag började prata så var jag visst störtskön. vilken tur det för jag är nog så långt ifrån en bitch som man kan komma sen beror det ju på situation om folk är idioter så får de se en bitchjohänni men så är vi ju alla :) jag har gått och tänkt på det där så förbaskat mycket, typiskt mig att tänka så himla mycket jämt men sån är jag. tur att intrycket inte stämde iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0