tjugonde december


hej på er mina sötisar! jag tycker det är så kul när ni fortsätter att kolla varje dag ifall jag uppdaterar men har ju inte haft tid. fullt upp hela tiden och förra veckan gick jag upp 4 varje morgon och är helt slut sen när jag slutat. jag trivs jättebra på nya jobbet måste jag bara säga. jag kommer in i det mer och mer för varje dag som jag jobbar. jag är ju där för att hjälpa till och när man verkligen lyckas på rätt sätt och får höra det, det betyder massor. jag tycker att vi alla människor ska vara tacksamma för att det finns tåg, att det finns folk som vill köra dem, att det finns folk som vill jobba ombord för att finnas där och hjälpa till. hur skulle man annars klara sig med att ringa anslutningar vid förseningar egentligen osv? jag tycker faktiskt att vi borde vara tacksamma :) jag gör mitt jobb och försöker hjälpa till, jag gör allt jag kan! det finns inga tåg som klarar av att gå i tid i detta väder, nästintill inte iallafall men huvudsaken är att man kommer fram.. det tycker iallafall jag.

jag har varit och handlat lite nu och är snart klar med allt. ska ner till stan här en sväng nu och hoppas på att få det check. det är julafton snart och jag känner mig som ett litet barn, vill öppna alla julklappar nu! hihi. har fixat naglarna med, jättefina är dom och i veckan ska håret fixas också, perfa ju! har beställt en helt annan nyårsklänning med eftersom den andra tyvärr var trasig. så när den nya kommer får jag ta fram nål och tråd för att fixa till den så som jag vill ha den. men ni, vi får se när vi hörs nästa gång och håll utkik för det kommer inlägg så fort jag har tid. om vi inte hörs innan jul så får ni ha en riktigt bra jul! love :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du få så långa och fint spretiga ögonfransar? Är det äkta så blir jag väldigt avis. Vad använder du för mascara? Jag vill ha dina fransar :) God Jul

2010-12-23 @ 13:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0