trettioförsta december


hej fredag och det är inte vilken fredag som helst utan nyårsafton! jag började jobba kvart i 6 och slutade vid ett. därav sov jag 3 timmar och det var jag värd. det är ju extra skönt att sova när man får extra betalt sånna här speciella dagar. men innan jag började jobba så stötte magen ifrån och sa stopp bara för att jag tog två klunkar blåbärssoppa, höll på att svimma, spydde osv. så dagen började inte så bra men jag vet att den kommer avsluta bra. har förberett efterrätten och pappi har gjort soppan så gott som klar, perfa och gud så gott det ska bli. jag och hjärtat ska vara här hemma, äta trerätters, dricka gott, mysa, smälla raketer, fira nyår och bara ha det så himla bra. ha inga nyårslöften om ni ändå aldrig kommer kunna hålla dem. jag önskar er ett riktigt gott nytt år och ta hand om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0