tredje december


godkväll på er. förlåt för dålig uppis men det är fullt upp med utbildningen och allt är nytt för mig. det blir en hel del i huvudet osv plus att så fort jag kommer hem så har jag åkt till gymmet direkt förutom idag när jag valde att gå på stan för att fixa de sista julklapparna och något nytt till mig själv. var inne på något nytt tills imorgon men kom hem med skinnbyxor, dock inte dem jag helst velat ha för att de är ju slut nu och sen ett par jeans. inga julklappar men får ta det snart så det blir check. har kollat på idol och bara tagit det lugnt. imorgonbitti ska jag köra spinning och sola, härlig start på en heeel ledig helg, hihi!


Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Hejsan! Vart skulle du åka om du vann 40 000 att resa för? Varmt eller kallt land? :)



Du får hemskt gärna kika in på min blogg, och gärna "Gilla" den också...



Om du precis som jag vill vinna en resa för 40 000 borde du vara med i tävlingen på http://goo.gl/Ho7RY

2010-12-03 @ 23:32:51
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0