tjugotredje december




goddag torsdag, dagen innan julafton. jag har slagit in alla klappar så nu ligger dem sött i mitt rum än så länge så att ingen ska lyckas klämma och känna, om man inte smiter in i smyg förstårs! jag ska snart börja fixa mig för denna dags jobb och jag hoppas det går fort för det gör det jämt när jag jobbar nu. ni ser på en av bilderna här ovan hur tjusigt klädd jag är i kläderna, ser ut som en kapten och känner mig nästan som en sådan. haha! nej men det är fina kläder. bäst att jag fixar mig så det inte blir någon stress. vi hörs hörrni och ha en riktigt god jul nu, jag önskar verkligen er alla en riktigt god jul nu. ta hand om varandra och så får vi hoppas att vi får några egna klappar för då har vi skött oss i år igen. godjulpussar på er alla från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0