tjugoåttonde december


hej på er. då var julen över och jag är så nöjd med dessa dagar. på julaftonsdagen kom mammas släkt hit, god julmat, julklappsspel, kalle anka, julklappsutdelning osv. på juldagen blev det kryssning med hela familjen för att fira pappi på hans stora 50-årsdag det blev sjukt god mat som bestod av trerätters, god dricka och mycket mer. riktigt trevligt var det. så igår var det måndag och då blev det jobb och likaså idag men vi märker när vi hörs. jag har så förbaskat mycket hela tiden så därför har jag tyvärr fått lägga bloggen lite åt sidan men jag försöker. ta hand om varandra så hörs vi snart igen!


Kommentarer
Postat av: vilma kusin!

kan du lägga in vad du fick i julklapp? :D

2010-12-28 @ 11:08:56
URL: http://villmarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0