silverglittriga nageltippar




lockigt hår, silverglittriga nageltippar, rosa läppar, skinnbyxor, blus och klackisar. önskar att jag kunde bära de nya skorna som ni ser på bilden. men de är superhala ute i snön, jag bara glider med dom hela tiden så får ta ett par andra som jag inhandlade i höstas. ni vet säkert vilka, ridskor med tjock klack eller hur jag nu ska förklara det. hahah, skitsamma.. ni bryr er nog ändå inte. ska snart fixa det sista och sen röra mig till linda, det ska bli riktigt kul att träffa tjejerna igen. vi hörs imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

fina lockar du fått till!

2010-12-05 @ 22:44:21
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0