that's it


förra veckan och denna vecka har jag och jag kommer att jobba häcken av mig, nästan iallafall. 13 days av 14 men vad gör man inte liksom. efter det är jag ledig fem dagar med min älskling, gud vad jag längtar! jag hatar bara att man aldrig kan känna sig lite snygg eller fräsch på jobbet. det är nästan ingen idé att sminka sig för det försvinner efter 15 min, nästan så fort man kommer innanför dörrarna. man måste ha håret uppsatt så jag kan aldrig ha utsläppt som alltid annars. jag går liksom runt utan smink och känner mig som en 7 åring. sen kommer vi till kläderna och det finns ingen som bär det snyggt! haha, det var det. det blir late work idag med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0