stop it




det har inte blivit någon pw än idag för jag pallar ingenting när magen tar över och ska bestämma. det borde fan ta och försvinna snart, ingenting hjälper ju. verkar inte som så iallafall och jag är så jävla trött på det. käkat speciella tabletter i en vecka och inte märkt skillnad för fem öre. vad fan är det för fel på mig, för fel på min mage? det har hållt på såhär i över ett halvår nu, någon annan som vill ta över det nu? jag hoppas ni tycker synd om mig nu iallafall, hihi nevars. hursomhelst så har jag hjälpt till med käk här hemma, gjort såser osv. det blir grillat och gott ikväll och jag skiter i magen för jag vill äta god mat punkt slut. det kommer några kompisar till mamma och pappa hit på mat och så. efter det blir det film och mys med brudarna. vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0