snart får jag ledigt

solning är check. pw är check. fotbad är check. tandblekning är check. brynfärgning är check. naglar är check. innan jag lägger mig blir det vaseline på fransarna som ska ge näring eller vad det är. haha, kalla mig för hollywoodfru nu igen om ni vill men jag ska bli en hemmafru framöver. hihih. nu blir det snart att krypa ner under täcket. jag har klarat 12 jobbdagar av 14 nu och imorgon är det 13e dagen och sen är det gjort. gissa om jag är något slut och ni anar inte vad jag längtat tills dessa veckor varit över plus lite ledighet. det har inte blivit alltför mycket sömn dessa veckor så nu blir det sängen. får se hur det blir med bloggandet under mina lediga dagar nu men hoppas ni klarar er och om vi inte hörs så mycket så får ni ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0