keep your thumbs


tjejerna åkte för drygt en timme sen. det blev god mat, prat, mys och solsidan som sagt. jag känner mig piggare men min mage är ett helvete. jag har bytt bort mitt jobbpass imorgon och ska jag få sitta hemma hela dagen för att min mage är som den är? det är fan inte okej. jag är galet trött på det nu, nu får min läkare fixa det här, världens bästa läkare är han dessutom. det värsta är om han säger att de inte vet vad det är, det måste göra något nytt nu. vi får se på vår telefontid som vi bokat in om en vecka. det är bara att hålla tummarna. ska försöka somna ifrån magen snart :) natti!

Kommentarer
Postat av: kevlarsoul

du kanske skulle göra en titthålsoperation? Like I did..

2010-08-28 @ 13:33:49
URL: http://kevlarsoul.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0