ipren, strepslis & näsdroppar


innan jobbet idag blev det lite ärenden och efter det frukost hemma hos min morbror och sen lunch hos mormor. vilken lyx dag, hihih. det blev rödspetta till lunch, typ första gången jag äter det och det smakade bra. jobbade ju förut med och jag gick och snorade och tog en massa halstabletter hela tiden. jobbigt som tusan. så nu är det ipren, strepslis och nässpray som får göra mig bättre. i hooope. jag hatar att vara förkyld för just nu känner jag mig hängig, tung i huvudet och så varm och kall typ hela tiden. buuuhhuuu! inte nog med det så har jag min helvetesmage med. något som får mig glad just nu är att älskling ringde nyss och sa att han kommer efter jobbet, så vid ungefär klockan sju kryper han ner hos mig. längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0