i hate people like this

nyss hemkommen från jobbet och jag slutade vid 23 tiden. har krypt ner i sängen nu. jag vill bara säga en sak att jag förstår inte hur folk kan vara så otrevliga, att de orkar. man får väldigt ofta ta skit men samtidigt är vi bland de bästa i hela sverige och det får vi mycket beröm för också. 90% av alla gäster är så gott som otrevliga sen har vi dom 10% som är urgulliga alla 10. det trodde ni inte va? folk kan inte änns vänta 3-4, det är ingenting av sin linvslängd. folk är så jävla ego! innan jag började jobba där så trodde jag inte att det fanns sånna människor här, åhhhhh blir så jävla arg. idag tog det stopp och jag orkade inte mer skit, blev så arg att jag gick in i diskrummet och började tjuta. tårarna bara kom. det är ju fan helt otroligt! nu ska jag tänka på min älskling som alltid annars och försöka sova bort min ilska. godnatt mina kära läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0