finstickad


då var jag hemma igen. mysig dag med carro på stan och lite inhandlat blev det. men jag hoppades på mer ju, attans! två tröjor, en svart tunkia(jag är helt såld i det vet ni) och en finstickad vit oversize tröja. sen ett par skor som var slut i 36 men så fanns dessa i nkpg så min älskling åkte och köpte dessa åt mig eftersom jag la undan dom. perfekt ju :) bara att hoppas att dom sitter bra nu! efter stan åkte jag och handlade lite och sen förbi på en fika hos mormor och morfar. nu är jag hemma och ska snart ta en lång varm dusch med hårinpackning och så. senare sen åker jag till mitt hjärta, får se om jag har tid att uppdatera mer innan tåget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0