mammas dag

idag är det ingen vanlig dag fär idag är det mammas födelsedag, hihih. sitter och är påklädd nu, ska jobba några timmar. det är så tråkigt att varje gång man jobbar så ska man behöva känna sig så ful. skjortan, byxorna som nästan är baggy/abba alltså, hahah och sist men inte minst dom älskade skorna som påminner om buffaloskor. visst okej om man jobbar på ett lager eller liknande men nu jobbar jag med människor. efter jobbet blir det hem och fixa och så kommer min plutt hit med, släkten kommer och så ska vi fira mammi. bäst att jag fixar det sista för snart kommer mormor och hämtar mig. så söt hon är som ställer upp för mig i alla lägen. hiih.


Kommentarer
Postat av: emma

men var ändå glads att man har jobbarkläder. Jag är inte allt för snygg på mitt jobb men grymt tacksam över arberskläderna.

2009-12-29 @ 17:01:57
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0