jullov

juuuuuuulllloooov! så himla efterlängtat. idag har jag haft praktik och det var skojsigt. nathalie fräschade till mina toppar och blekte till min utväxt. gud så fräscht och skönt det känns nu. tog iofs inget på det uppklippta och det kanske jag måste göra men men. efter det så toppade jag till henne och gjorde superfina lockar. vi fick ha en egen lite julavslutning på salongen så vi festade till det med lite godis och sen kom chefen med lite fika. nu sitter jag här och väntar på lite mat sen ska jag åka till tjejerna och ha tvmys. myyysigt. nu ropade mamma och sa att förrätten va klar så ska ner och äta nu. byyyee!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

de va mysigt och roligt, och ja kände mig super fin i lockisarna :L efter tuperinmgen vill säga för innan var de ju lite abba style ;)<3

2009-12-22 @ 12:41:19
URL: http://nathaliestroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0