2009

det är väl en klassiker och vi kör på en sån här i år igen. lite tidsfördriv dessutom. haha!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? aaa
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej och jag hade inga heller
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? aa tyvärr
5. Vilka länder besökte du? tuurrkiii
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? jag tror inte det eller något kanske
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 8 februari ligger på första plats men sen finns det fler datum
8. Vad var din största framgång 2009? hade jag ens någon framgång?
9. Största misstaget? ingenting vad jag kommer på
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? aa jag har varit lite sjukis och någon satt kniven i mig på ett bra sätt förstårs
11. Bästa köpet? det säger jag inte här men jag har gjort en stor och dyr invenstering som jag spenderade mest pengar på
12. Vad spenderade du mest pengar på? i don't wanna tell u..huuh men kläder också osv
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? det finns mycket som har gjort mig riktigt glad. skulle rabbla upp massor
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? jag måste fasen nämna välkommen hem alltså
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? tränat mer såklart
17. Vad önskar du att du gjort mindre? don't knoow
18. Hur tillbringar du julen? vaknade upp med min älskling och sen åkte han. mammas släkt kom hit och sen åkte jag till min älskling
19. Blev du kär i år? kärare än någonsin, kärast i hela världen
20. Favoritprogram på TV? jag följer ju typ ingenting
21. Bästa boken du läste i år? haha ska jag va ärlig? inte läst en ända bok
22. Största musikaliska upptäckten? jag vet inte
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? absolut. kläder, smycken, smink, pengar och mycket mer
25. Något du önskade dig men inte fick? alltid är det ju nåt för vissa saker kan man ju bara drömma om
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? släkten och min älskling va här och grattade mig. det blev god mat och myys
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? lite mer ledighet, lite mer pengar, lite mer värme vore ju inte dumt
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? haha blacccck, love it
29. Vad fick dig att må bra? alla i min närhet, alla mysiga hemmakvällar, turkii och mycket mer
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ove mattias
31. Vem saknade du? suzanna, cathrin och brudarna i sthlm såklart
32. De bästa nya människorna du träffade? det finns nog bara en, mattias. iofs träffades vi för första gången dagen innan nyår men det får räknas tycker jag. jag säger bara världsbäst. sen paret i turkii var ju för söta som vi åt tillsammans med några kvällar. hah


Kommentarer
Postat av: Emma

janne gick bort i år.

2009-12-30 @ 18:14:57
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0