daddys day

god jul på er i efterskott. hiih. inte haft tid till att skriva nåt här helt enkelt. igår var det julafton och no x-masfeelings for 50 cent, haha. dagen innan julafton hade vi lite mys med familjen hemma hos mig. åt lite gott och sedan fick vi julklappar eftersom det blev fullt upp sen på julafton plus att syrran jobbade så vi sågs knappt nåt igår. igår åkte min älskling hem på morgonen och sen kom mammas släkt till oss och det blev julmat och massa prat, julklappar och så, mysigt. igårkväll åkte jag hit till min älskling, där jag är nu. om ni ville veta vad jag fick av tomten så fick jag kläder, smink, smycken, choklad, pengar osv. sånt som går åt helt enkelt.



. . .idag är det ingen vanlig dag för idag är det pappas födelsedag. grattis igen. hurra hurra hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0