8 dagar kvar

det är onsdag. det är 8 dagar kvar till julafton och det är massor med snö ute och kallt som fan, burriburr. morgonen började med att min älskling pussade mig för att han skulle åka iväg till jobbet sen var det inte långt kvar tills jag skulle upp och ge mig iväg till skolan. hade med mig johanna till fri damklippning som man ska klara på 45 min med både klippning och styling. efter 33 minuter hade jag klippt, fönat, plattat, tagit vax och psray i håret. haha, då kan man säga bra tempo alltså, där gick det undan. efter skolan åkte jag till helen och fixade min nagel som gick bort i veckan så nu är den fin den också. efter det kom matilda hit så jag har klippt henne och fixat lite. jag har inte bara gjort det utan lagat god mat och så där också.


Kommentarer
Postat av: emma

igår var det åtta dagar kvar och idag är det sju dagar kvar. Igår var det nio dagar kvar tills pappa fyllde år. Fin bild på dig syster yster.



Puss

2009-12-17 @ 08:04:20
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0