-

 

jag har tänkt flera gånger på att det är så skönt att inte behöva plugga till ett prov en söndag eller likaså en onsdagkväll. saknar faktiskt inte skolan ett dugg, bara klassen väldigt mycket. tråkigt att man helt plötsligt ska sluta höra av sig bara för att man slutat skolan. man har liksom gått i samma klass i tre år, umgåtts varje dag, tog studenten tillsammans och nu ingenting. jag lägger ner tid men när man ständigt får samma svar så gån på gång igen så ger jag upp. det tråkiga med att jobba är att jag inte kan träffa brudarna lika ofta för att vi alltid ska jobba om varandra hela tiden. det suger getpung tycker jag. men hur som helst så gillar jag mitt jobb och trivs verkligen :) jiihuuu!


Kommentarer
Postat av: Matilda

vad kul :) gillar din blogg, den är mysig! speciellt inredningsinläggen! vad jobbar du med?

2011-04-10 @ 18:18:25
Postat av: beccis

ja det ar svintrakigt. man tanker alltid att man ska ta tag i det men sa blir det inte iaf. hoppas du har det bra iaf snygging, saknar dig! pusss (OCH GRATTIS PA FODELSEDAGEN, sag en mops pa stranden idag o tankte pa dig ;))

2011-04-26 @ 23:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0