tjugonionde november


godmorgon måndag. ny vecka igen, det går jämt så fort nu för tiden. jag är ledig i två dagar nu och sedan börjar utbildningen med nya jobbet och jag längtar så förbannat mycket alltså! jag vill börja nu!! haha, crazy johännii but it's true. jag gillade mitt förra jobb och jag trivdes till tusen eftersom jag hade så bra jobbiskompisar, det var dem som fick mig att gå dit. men dock klarar jag inte mig på de bebistimmarna varje månad när jag och min älskling vill spara massor för att sedan köpa ett place. innan jag började där så trodde jag inte att det fanns så otrevliga människor som det faktiskt gör. att man ska stå dör och ta skit från så många som till och med fått mig att gråta med deras patetiska ord, patetiska otrevlighet. folk har sagt att burgarna är lika ursnuskiga som våra toaletter på restaurangen, att de vill ha sex med mig, att de vill gifta sig med mig och mycker mer. så många onödiga kommentarer men folk fattar inte att man ska hålla munnen ibland. som i lördags var det en i mcdriven som sa "fan vad dyrt!" när jag sa priset på beställningen. men åk inte dit och ät då, det är ju varken jag eller någon annan som har tvingat dig till det liksom. ursäkta men jag har träffat så många olika människor och det finns många som jag aldrig kommer förstå mig på. sen har vi även de som är hur urgulliga som helst och tro mig, deras kommentarer gjorde en heeeel dag för mig :) jag har lärt mig så himla mycket under den här tiden så jag klarar av att hantera situationer som kan vara riktigt tuffa för nu vet jag hur och vad jag ska göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0