- * -* -

när jag ändå är inne på lite långa inlägg så tänkte jag fortsätta eftersom jag måste få lätta lite på axlarna. jag är så jävla trött på folk, på falskhet. det finns vissa som inte fattar någonting. de förstår inte när de gör fel, när de sårar folk. det värsta av allt är att jag inte har fått ett förlåt av någon i vuxen ålder. vänner som betett sig som riktiga idioter rent ut sagt, de pratar med mig som om de inte gjort något fel, som om ingenting har hänt. folk som varit idioter i mina ögon tror seriöst att jag ska vilja hälsa på dem nu och vara trevlig mot dem. de förstår inte, ingen förstår. jag är fortfarande samma person, samma johanna. om det är något som jag har lärt mig så är det att jag inte ska ta någon skit, inte någon jävla skit från någon. så till er där ute ta ingen skit. stå på er och skit i det. visa att ni är starkare än dem för det är ni ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0