questions & answers


- Hur länge har du bloggat? jag minns faktiskt inte eftersom jag har raderat en del men om jag ska räkna från det ni kan läsa så är det dec 2008 i min gamla blogg.

- Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem? haha, jag vet inte riktigt, man har liksom mognat, växt upp och hittat nya vägar och mål i livet samt intressen som jag verkligen brinner för.

- Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? jag tror att de tycker att det är kul eftersom att vissa träffar man ju tyvärr inte lika ofta längre. så här håller jag dom uppdaterade om de vill!

- Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? ja, jag är mig själv!

- Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? absolut, det finns så många saker som ni inte vet någonting om. samtidigt är jag den som gillar att skriva av mig om det är något som tynger ner mig. att få uttrycka mig i ord om känslor osv, det betyder mycket och jag får en sorts lättnad. jag kan sitta och skriva i ett worddokument men det blir inte samma sak för mig. jag berättar verkligen inte mycket är, jag har mina gränser och det räcker för mig.

- Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför. jag vill inte nämna något utan det är väl mestadels det som är mitt privata som jag tycker inte ni har så mycket med att göra.

- Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar? jaa, absolut och det värsta är att jag nog vet vem det var också!

- Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig? det finns så mycket som jag skulle vilja skriva ut men jag vet inte vilka ni är som läser det osv så jag kanske inte alltid kan berätta det jag faktiskt skulle vilja.

- Tror du att du fortfarande bloggar om två år? jag vet faktiskt inte, det är iallafall nu som en hobby för mig kan man säga, haha. jag tycker det är kul!

haha jaa ni, i brist om annat så har ändå tid över och tänkte att jag besvarar lite boring questions :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0