i love you


jag hatar när någon i min närhet mår dåligt, då gör jag också det. jag vill må sämre än dem, för de i min närhet är de sista i hela världen som är värda att må dåligt. jag önskar att det fanns saker jag kunde göra men ibland känner jag mig så jävla hjälplös. man försöker men det hjäper liksom inte och jag kan göra vad som helst men det finns ingenting att göra.

tiden bara springer iväg och ibland måste man sätta ett stopp. punkt, slut, vända blad och börjar på en ny sida. man har blivit äldre och vissa mognar före andra. jag vet vilka jag ska lägga ner tid på, vilka jag bryr mig om och vilka som bryr sig om mig. det är ingen idé att lägga ner tid när man inte får något tillbaka. att bli sårad gång på gång och så förlåter man igen och igen. man ska tänka innan man gör något! jag vet vilka jag kan lita på till hundra procent, jag har fått det bevisat. jag önskar att jag någon gång ska kunna ge tillbaka allt det ni ger mig. tusen tack för allt ni gjort och allt ni gör. i love you all and you know who you are ♥



Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

allt bra idag? :)

2010-11-15 @ 20:46:44
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0