kläder för tågvärdinnan johanna


fick hem lite papper idag av mitt nya jobb. info om saker och sen katalog på alla kläder som jag ska beställa. ska mäta och fixa ikväll eller om det blir imorgon, mamma eller pappa får hjälpa till med mått och så. hihih. det känns riktigt bra och jag vill börja jobba på mitt nya jobb nu. att bara ha ett schema att gå efter att såhär jobbar jag, då är jag ledig, så här mycket får jag ut osv. jag är så trött på att bara gå hemma när jag inte jobbar, för när jag är ledig så jobbar tyvärr alla andra. som sagt det känns riktigt bra och jag fick en smygtitt på de nya tågen också, riktigt fräscha :)


Kommentarer
Postat av: emma

ser ut som fina kläder :) Jag skulle köra på kjol för de har ingen klänning?

2010-11-01 @ 19:35:32
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0