jag blev utmanad


jag blev utmanad till att skriva några saker som ni kanske inte visst om mig, sooo let's go:

♥ när jag låser dörren så måste jag känna typ minst 3 gånger så att den är låst, sen går jag till rummet bredvid
och kollar därifrån så att det är låst.

♥ jag ogillar att säga bra saker om mig själv, att säga vad jag faktiskt är bra på.

♥ vart jag än parkerar med bilen så sätter jag alltid i handbromsen.

♥ innan jag ska sova så tar jag vaselin på ögonfransarna (det sägs att de ska bli starkare och längre då)
och idomin/vaselin på läpparna, hihi.

♥ då kommer vi till plattången, den måste jag också dubbelkolla så den inte är på om jag haft den.
när jag gick i högstadiet (skolan ligger en backe ner) så kunde jag gå hem på raster för att kolla så
jag verkligen stängde av den. haha, tvångstankar! sen typ 2 år back så stängs min nuvarande av efter
20 minuter om man inte använt den och det är världens bästa plattång enligt mig.

♥ för ungefär 2 år sen så var jag alltid tvungen att kolla under sängen så det inte var något monster eller någon äcklig gubbe som låg där.

♥ jag hatar när jag ska åka ifrån min älskling eller när han ska åka från mig. så jag gråter nästan varje gång även om vi ska ses dagen efter för jag hatar när vi måste åka ifrån varandra. jag är en tjutmaja men vad tusan, det kan inte jag rå för, mitt känsliga jag.

jag utmanar alla er andra så kommentera här när ni också gjort eran listan :)


Kommentarer
Postat av: d e s s l i k e s.com - high heels gives you a better view.

sv: Åh kul att du antog utmaningen! Älskar att läsa sånna här listor och se vad folk egentligen har för sig ;]



ja men precis det där med vaselin gör jag ju med, inte för att jag märkt någon skillnad men jag har inte hållit på med det så länge. Har du märkt någon skillnad? :)



Föressten gud vilken söt blogg du har! Precis i min smak.

2010-11-08 @ 19:44:47
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0